2013年10月8日 星期二

清晨的南灣




3 則留言:

  1. 好靚呀~
    YUKI 我地大家一齊努力去學習用呢個BLOG啦..
    不過你點可以用G+ 但都可以加到簡介O係張相下面?
    另外你整唔整到SHOW 留言O係旁邊? 我整唔到呢....=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有D東西我是按下左,按下右自己彈出來的,我也是盲摸摸唔知點整出來>.<,不過G+好像是因為在手機裝了G+的app才開始用到,圖片在手機按住那個位就可以從手機upload照片;另右邊的東西可以去"我的網誌"那版面->版面配置,入去後有很多items可選,比如可以選跟分類看網誌,自己的簡介,其他網頁的links........,跟Yahoo都幾相似。

      刪除
  2. 喜歡行南灣堤岸,更喜歡未圍湖前的南灣

    回覆刪除