2013年10月27日 星期日

懷舊玩具

今天去了一趟澳門博物館,看到一些我兒時的玩具,年輕的一代不知可有見過?

左上:
陶炊玩具套裝,我小時候最喜歡!

右上:
響蟬,鐵皮玩具,記得以前除蟬形外,有很多款式,按下嗒嗒響,很有趣!

左下:
膠劍,我小時候有很多,喜歡把所有劍撒出來,再收拾••••••

右下:
紙翻花:兩支木棒夾住紙花,可以翻出紙花,小時候覺得好神奇!

8 則留言:

  1. 我未玩過以上的玩具呀

    雖然以前的玩具較簡單,無而家咁精緻,但細個有野玩都一樣覺得好開心!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年輕的妳們相信要見也要去博物館找!(笑)真的,以前的玩具好簡單,可是玩整都不會生厭,而且要加想像力,真的好玩又益智!

      刪除
  2. 第一樣易爛,唔會有得玩,其餘既我都玩過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 陶炊玩具媽媽年代也玩過,甚至放米去煮呢!我以前有幾套,這款也有,所以特別懷念!

      刪除
  3. 好多懷舊玩具,長見識了~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信妳未玩過,陶炊玩具有些賣手信的地方仍有出售,其他的真的不易見呢!

      刪除
  4. 我剩係玩過紙翻花,唔講真係唔記得呢!

    回覆刪除