2015年4月9日 星期四

澳門置地 怡心閣餐廳

今日難得可以和丈夫二人世界,嘆個價廉物美的自助午餐!


澳門置地 怡心閣餐廳






2 則留言:

  1. 好sweet sweet,撐枱腳……
    喺咪囡囡放假妳咁得閒,
    我十多年無過澳門,
    所以唔清楚哩個地方,
    至重要食嘅心情,同乜嘢人去,
    食物好味就good喇
    妳知喇blog友出post,
    十成十都喺金沙……超豪五星,

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你常留意我的貼文,並且留言給我!女兒已經上學,倒是丈夫仍放假,趁女兒當天中午留在學校有活動,不回家吃飯,我們才有機會二人世界!(笑)這地方近新囗岸皇朝,在星際酒店附近。現在年紀大了,吃得不多,海鮮我又不太喜歡,所以貴的自助餐不太適合,這兒的食物簡單好味,價錢相宜,我就非常合意!

      刪除