2015年9月14日 星期一

C AllStar 成員 「梁釗峰 」橡皮圖章

為了一個C Allstar的粉絲,一向最怕雕臉龐印章的我居然在久疏戰陣的情況下,挑戰重現其中一款C AllStar早前演唱會給歌迷蓋的全身人型印章:釗峰。



因為是為別人而弄的,我比雕自己的「愛豆」(idol)更用心⋯⋯



努力下依舊未達標,幸好收到的人已經好開心!

4 則留言:

  1. 哈哈,我都幾鍾意釗鋒!覺得佢好似好好人咁!你刻得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實不是特別喜歡,但也不抗拒⋯⋯這次是爲了喜歡他的人,我才那麼用心,不過效果未如理想⋯⋯幸好對方收到已經好開心!

      刪除
  2. 我見妳作品咁多,唔錯!
    我造手作多年,一睇就知妳好有心機
    手藝的確好好,型神掌握到,
    送俾朋友,佢一定like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我手工麻麻,只是想有D寄託,同時訓練下自己的耐性(我是個性急子)!謝謝你常支持及鼓勵我!

      刪除