2014年3月26日 星期三

又是敗家的季節

四處都有印花活動,敗家季節又開始了⋯⋯⋯

苦戰兩星期,先完成了萬寧的任務,換了個Sinomax健康枕頭。上季換了個給女兒,今季輪到我家老爺⋯⋯

途經7 Eleven,看到這堆心頭好,一時把持不住,又被屠宰⋯⋯

之後以印花換了小飛象外套的米奇⋯⋯

今日以大出血吿終⋯⋯

6 則留言:

  1. 好彩我囡囡唔好米老鼠,今期唔駛拚命儲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我也不是米奇迷,但因為其他產品吸引,反正有印花,就換了!XD

      刪除
  2. 我度依家開始興印花活動,不過主要換廚具

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚具我反而少換,因為家中地方不多,廚房好細,買了一set夠用就算,太多沒地方可以安置它們~~不過主因可能是因為我廚藝不精(笑)

      刪除
  3. 算啦, 買了之後開心, 咁唔係得囉./

    回覆刪除
    回覆
    1. 買到心頭好當然開心(其實大半是買來逗女兒開心),不過錢包重傷😝

      刪除