2013年12月11日 星期三

Sanrio的蘑菇形卡通印章

自從自己雕橡皮圖章後,我已經盡量減少買印章(因為收藏已挺驚人)。只是一旦看到精緻的,仍難以忍手••••••始終我的功力不足,無法雕出細緻的圖案••••

今回看到一系列Sanrio的卡通印章,連平日甚少見的Pompompurin(布甸狗)及Shinkansen(新幹線)也出現,造型似大蘑菇,十分可愛,而且半隻手掌那麼大也只售12元一個,怎能不買?

由於印章夠大,非常適合用來製作書籤、禮物卡•••••等呢!

3 則留言:

  1. 而家好少見布甸狗的產品,除左佢,我以前仲好喜歡xo, pc狗和 keropi
    哈哈,唔知呢d人物而家仲有無人記得

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講的我全都喜歡,而且印章也有不少,只有布甸狗印我現在才第一次買到!^^

      刪除
  2. 您的收藏好豐富呀,有機會都想睇下呢d人物的印章呢

    回覆刪除