2014年9月8日 星期一

中秋節快樂!

每年中秋總會把之前買的燈籠拿出來應節,偶爾也會添置新的~


上圖左邊三個是舊的,最下面的紙兔已經很殘舊,明年可能要買隻新的了;今年則買了右邊有幻彩閃燈的小圓兔,挺可愛而且輕巧不佔地方!

之後,找到N年前的軍曹Tamama燈飾,雖然魚絲都彎曲了,但竟然仍然可以用!



下午有空,也去了中區影花燈,雖然年年差不多,仍想拍給離開了澳門的朋友看~




祝大家中秋節快樂,人月兩團圓!

8 則留言:

  1. 今年我大佬有製作兔仔燈,實在比街外買的靚太多啦。出年一定要佢教下我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好幸福!自家製當然靚得多!期待妳明年的大作!

      刪除
  2. 我屋企個個都係大人,已經n年無掛燈籠

    我自己都幾年無食月餅。。。
    上星期去澳門都見到您相中新馬路附近的佈置呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是超級大細路,好喜歡佈置,有些節日氣氛!月節過節前已吃了一盒=_=

      刪除